Egyéni intenzitási zónáid és alkalmazási javaslatuk
Egyénre szabott, neked készült 40 oldalas e-book

 

A hatékony futóedzés elképzelhetetlen a rád jellemző intenzitási zónák meghatározása nélkül!

Kialakítjuk számodra az optimális intenzitási profilodat és egy részletes útmutatóval bemutatjuk azok hatékony használatát! Minden fontos információt közérthetően leírunk neked arra vonatkozóan, hogy a jelenlegi fittségi állapotodnak megfelelően milyen intenzitási zónákat javasolt alkalmaznod, és hogyan tudod azokat beépíteni az edzéseidbe.

Intenzitási zóna
Kiértékelt sportoló

Mit mondanak?

Akik a kapott útmutató alapján építik fel az edzéseiket

Az, hogy 25 km futás után nem fáradok el, annak az eredménye, hogy ilyen edzéstervvel futok. A szakmai megalapozottság gyakorlatban is bizonyított, meghozza a várt eredményeket. Még úgy is, hogy azt érzem lassabban futok, mint tudnék és a pulzusomat is figyelnem kell, de megvan az eredménye!

Dr. Molnár Attila

Azóta élvezem a futást, amióta beállítottáttok a zónáimat és veletek, pulzuskontrollal futok!

vér Mariann

Tudsz 30 percet folyamatosan futni?

Az sem baj, ha még nem, inkább menj biztosra!

ÉBREDÉSI PULZUSMÉRÉS

Ha úgy érzed, hogy még nem menne a 30 perc egyben, vagy lehet, hogy bele kellene sétálnod, akkor inkább válaszd az ébredési pulzusmérés alapján történő zónameghatározást!
Ezt választom!

TESZTFUTÁS

Ha képes vagy 30 percet folyamatosan, egyenletesen, belelassulás nélkül futni, akkor az intenzitási zónáid meghatározásához válaszd a tesztfutást!
Menni fog, ezt választom!

© 2020 Plandurance Kft. 1183 Budapest, Alpár u. 11.