Loading...
Egyéni intenzitásprofil kialakítása2019-09-02T10:58:02+01:00

Egyéni intenzitásprofil kialakítása

Ahhoz hogy egy állóképességi edzés számodra optimális terhelést jelentsen csupán három dolgot tudunk befolyásolni. Az edzések gyakoriságát, az edzések hosszát és az edzések intenzitását. Az edzések gyakoriságának méréséhez elegendő egy óra, az intenzitás mérése viszont bonyolultabb feladat, mégis kritikus jelentősége van a fejlődésed szempontjából.

Akár tempó, akár pulzus, akár watt alapú intenzitás mérés mellett döntesz, a közös munka kezdetén mindenképp elengedhetetlen a te szervezetedre jellemző intenzitásprofil felállítása. Ennek érdekében az első általunk kert edzés egy tesztfutást lesz. A tesztfutás adatai alapján pontosan fel tudjuk állítani a rád jellemző értékeket. Triatlon esetén természetesen minden mozgásformához külön tesztedzésre, időfutam-kerékpározásra van szükség.

Utáltam futni, futópadon kínoztam magam. Kiköptem a tüdőmet és nem fejlődtem és előbb-utóbb mindig feladtam. A első hetekben egy tesztfutás alapján meghatároztátok a rám jellemző adatokat és így az edzéseim könnyebbek, még hatékonyak lettek. Megszerettem a futást, beépültek az edzések az életembe és a családom is örül neki és támogat. Az pedig külön öröm, hogy Plandurance menüvel együtt a futás és az étrend segítségével már több mint 5 kilót fogytam!
Szombatfalvi Réka
Azóta élvezem a futást, amióta beállítottátok a zónáimat és veletek, pulzuskontrollal futok!
Vér Mariann
INDULÓ KONZULTÁCIÓ
Szezontervezés