Szia! Lőrincz Olivér vagyok, a Plandurance szakmai vezetője.

Köszöntelek a Plandurance edzettségfejlesztő műhely csapatának nevében is. Arra törekszünk, hogy te is olyan korszerű edzésmódszerekkel és olyan edzői támogatással futhass, ami sokáig csak az elit futók számára volt elérhető.

Szakmai vezetőként amellett, hogy a világ legjobb ultrafutóival dolgozhatom együtt, örülök, hogy a szárnyaikat még épp bontogató futók fejlődésének is tanúja lehetek.

A Plandurance edzőcsapatával minden nap azért dolgozunk, hogy te elérd a futástól várt céljaidat, legyen szó a maratonról vagy az első 5 km-ed futásáról. Nekünk az a legfontosabb, hogy fejlődj és megtaláld az örömöd ebben a fantasztikus sportágban.

Ezeket a tipikus hibákat kerüld el az edzés folyamán

Ez az edzésterv szimpatikus, jó lesz.

A neten lehet találni sablonos edzésterveket, de ezek a tervek általában csak arra jók, hogy km-eket gyűjts. Szinte biztos vagyok benne, hogy ezzel több tízezer felesleges lépést teszel a lábadba (mert a sablonok nem a testedben rejlő lehetőségekre alapoznak). Nálunk futóedzővel való együtt dolgozást, egyénileg kialakított terhelést kínálunk, nem általános terveket.

Vajon ez a tempó/táv jónak számít?

Az a normális, ha időről időre kérdések merülnek fel benned, pl. a teljesítményeddel, a technikáddal vagy a sporthoz használt kiegészítőkkel kapcsolatban, a bizonytalanságod természetes dolog. Ideális esetben ezekre válaszokat kapsz egy hozzáértő, támogató közösségben. Ebben is segítünk!

Man running on a treadmill

Mihez képest lassú vagy gyors futás?

Nagyon sokszor tapasztalom, hogy a sablonedzéstervek az intenzitás meghatározását letudják a „lassú” és a „gyors” futás megjelöléssel. Na de mihez képest gyors, intenzív, vagy lassú, könnyű egy futás. Látható, ez így nem precíz, ezért könnyű alul, vagy épp túlterhelni a sportolót. A fejlődés egyik garanciája, mikor a szervezetedre és aktuális edzettségedre kialakított intenzitástartományokban futsz, mint ahogy nálunk.

A héten nincs kedvem elindulni.

Mindenkivel előfordul néha, hogy semmi kedve felvenni a futócipőt, de legyünk őszinték: csak akkor lesz sikeres a felkészülésed, ha minden betervezett edzést végigtolsz. Folyamatosan motiváltnak lenni persze baromi nehéz, éppen ezért arról is hétről hétre gondoskodunk, hogy megmaradjon benned a lendület.

AN8A2558a

A legfontosabb szabály: az edzést igazítjuk az életedhez

És nem neked kell az életedet az edzések köré szervezned. Mert te döntöd el, hogy

  • heti hányszor akarsz edzeni,
  • mikor indulsz el futni,
  • mit akarsz elérni (életed első 10 kilométere ugyanolyan fontos cél, mint egy félmaraton).

Nincs szigorú időbeosztás

Nehéz úgy mindent beleadni az edzésbe, hogy azt érzed az edződön, haladna, mert utánad még sok dolga van. És azért sem kell kapkodnod, mert a többiek rád várnak – mint pár csoportos órán.

Nincs öltözőpara

Nem kell amiatt szoronganod, mit gondolnak a külsődről a többiek, amikor átöltözöl. És neked sem kell a kisportolt csajokat vagy pasikat nézned (akkor is, ha nem akarod).

Nincs órára rohanás

Nincs idegeskedés amiatt, hogy dugóban ülsz vagy túlóráznod kell és látod, hogy elkésel a csoportos óráról vagy a személyi edzésről (ráadásul pénzt sem buksz).

Két garanciát is vállalunk!

Sticker-gari-red

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Az első hónapban eldöntheted, hogy valóban úgy alakulnak a dolgok, ahogyan elképzelted. Ha az első 30 napod után úgy véled, szeretnéd inkább lemondani, akkor mindenfajta kötelezettség nélkül megteheted. Azt viszont megköszönjük, ha őszintén elmondod nekünk, mi az oka annak, hogy így döntöttél.

100% fejlődési garancia

Több ezer emberrel együtt tudjuk, hogy a módszer működik, ezért bátran vállaljuk, hogy ha az induláshoz képest a program végére nem javul az edzettségi állapotod, akkor a következő felkészülési időszakban ingyen foglalkozunk veled.

AN8A2224a

Akár új egyéni rekordot is dönthetsz

Mindegy, milyen szintről indulsz.

Nálunk lesz saját edződ, aki pontosan a te szervezeti és életparamétereid alapján tervezi meg az edzéseidet, hogy bárhonnan is indulsz, biztosan a jelenlegi teljesítményedhez képest fejlődni tudj.

Válaszolunk, amikor kérdezel.

És erre 100%-os garanciát vállalunk. Egyrészt a konzultációkkor kérdezheted az edződet, másrészt létrehoztunk egy zárt Facebook-csoportot, ahol kifejezetten menő dolog kérdezni és ahol biztosan hasznos választ kapsz. Tudjuk, mennyire sokat jelent egy értelmes válasz, amikor elbizonytalanodsz.

Megvédünk magadtól.

Ez alatt azt értjük, hogy folyamatosan lekövetjük az edzéseidet és ha azt látjuk, hogy valamit nem jól csinálsz, akkor azonnal szólunk, újratervezünk. Tehát beavatkozunk, mielőtt túlhajtanád magad, vagy épp lustálkodnál és az egészet feladnád, mert azt látod, hogy nem haladsz előre.

Versenytaktikával állsz rajthoz.

Ha egy ideje már futsz, akkor tudod, hogy ez a sport a fizikai mellett mentális felkészülést is igényel. Éppen ezért gondoskodunk róla, hogy magabiztosan, a számodra optimális versenytervvel és céllal, illetve azzal a tudattal indulj el, hogy a benned rejlő legjobb idővel fogsz célba érni.

jhdr

Élj egészségesebb, sportosabb életet, mutatjuk hogyan

A nulladik lépést már megtetted a változás útján, mert ezt az oldalt böngészed.
Az előfizetés után mutatjuk az ösvényt, mert kézen fogunk és terelgetünk, merre menj tovább.

1. Kiválasztod az edződet.

Ha bizonytalan vagy és nem tudod a név, kép és bemutatkozószöveg alapján eldönteni, kivel tudnál legjobban együtt dolgozni, akkor segítünk dönteni. Ehhez mindössze egy gyorsteszt (3 perc) kitöltésére lesz szükség, amivel felmérjük, honnan indulsz a futásban és mivel fogunk tudni lendületben tartani – aztán ez alapján ajánlunk számodra edzőt.

2. Beszélsz az edződdel.

Hogy megtudjuk, mi a célod, heti hány alkalommal és mennyi ideig szeretnél edzeni. Nem muszáj személyesen leülnötök, skype-olhattok is. (Egyébként így tartjuk a kapcsolatot több külföldön élő magyar csapattagunkkal. Van, aki Angliában, Írországban, sőt olyan is, aki Kínában futja velünk a km-eit.)

3. Lefutod a tesztfutást

Ahhoz, hogy a számodra legideálisabb terhelést kaphasd, fel kell mérjük pillanatnyi állapotod egy tesztfutás segítségével. Így meg tudjuk határozni a te szervezetedre jellemző, egyéni intenzitásprofilt, ami az edzésterveink egyik fontos alapját fogják képezni! (Amennyiben még teljesen kezdő vagy és még nem bírsz futni, neked más módszert alkalmazunk az egyéni jellemzőid meghatározására.)

4. Megtervezzük az edzéseidet.

A beszélgetés és a felmérés alapján összeállítjuk az életritmusodhoz passzoló edzéstervet, mert nem akarunk belekényszeríteni egy neked kényelmetlen, sablonos rendszerbe.

5. Havonta beszélünk!

Monitorozzuk az edzéseidet, konzultálunk és újratervezünk, ha kell. A személyre szabott edzésterv ezt jelenti és nem random kitalált gyakorlatsorokat vagy hónapokra előre fixált futóedzéstervet.

6. 4x-es figyelem a kommentjeid alapján.

Az edzéseidet nemcsak feltöltheted, hanem kommentelheted is, amit az adataid mellett figyelembe veszünk a következő heti edzéseid megtervezésénél.

Stokinger Zoltán edző

Ilyen érzés #plandurenszernek lenni

Tök jó edzések, tök jól vannak felépítve, nem halok bele, élvezem őket. Imádom az egészet úgy, ahogy van!

— Willy Károly

10 éve futogatok, de nem volt rendszer az edzéseimben. Pont jókor jött nekem a Plandurance, rájöttem, hogy ez nem véletlenül egy szakma. Azóta rendszer került az edzésekbe és már néhány hét után észrevettem a fejlődést.

— Besenyei Erzsébet

Utáltam futni, futópadon kínoztam magam. Kiköptem a tüdőmet, nem fejlődtem és előbb-utóbb mindig feladtam. Az első hetekben egy tesztfutás alapján meghatároztátok a rám jellemző adatokat és így az edzéseim könnyebbek, mégis hatékonyabbak lettek. Megszerettem a futást, beépültek az edzések az életembe, aminek a családom is örül és támogatnak. Az pedig külön öröm, hogy a Plandurance-menüvel együtt már több mint 5 kilót fogytam.

— Szombatfalvi Réka

Soha nem futottam még edzővel, de megérte elkezdeni veletek a közös munkát, mert az edzések sokkal változatosabbak, mint egy internetről letöltött terv és amikor azt érzem, hogy megszoktam a terhelést, mindig bekerül valami újdonság, amitől ismét kellemesen elfáradok.

— Radványi Anikó

AN8A2601a

Neked is a #plandurenszerek között a helyed, ha

(szinte) 0 km-es futó – vagy újrakezdő – vagy és okosan akarsz eredményeket elérni.

életmódváltás helyett új életformát akarsz magadnak, amihez folyamatosan motiváló közösséget keresel.

az otthoni ugrabugra helyett tapasztalt edzőt keresel magad mellé és folyamatos, profi visszajelzést akarsz a tényleges fejlődésedről.

nem szeretsz csoportos órákra járni és utálsz másokhoz igazodni.

a klasszikus „gyúrás” nem a te sportod.

Felkészültél az indulásra?

Akkor már csak pár kattintásra vagy attól, hogy megtedd az első lépéseket az új életedbe vezető úton. Válaszd ki, melyik csomagban szeretnél együtt dolgozni.

Havi
Havidíj 12 havi hűségprogramban

PlandurancePremium előfizetés

149902249019990Ft

havonta

JelentkezemJelentkezemJelentkezem
  • Induló konzultáció
  • Rád épített edzésterv
  • Akár Watt-alapú edzéstervezés
  • TrainingPeaks edzésmonitorozás
  • Egyéni intenzitásprofil meghatározása
  • Szezontervezés
  • Konzultációk száma: havi egyszer
  • Újratervezés: havi egyszer
  • Edzések monitorozása: havonta
  • Ügyfélszolgálati válaszidő: 48 óra
  • Versenystratégia az edzőversenyeidre is

PlanduranceVIP előfizetés

159902249019990Ft-tól

havonta

JelentkezemJelentkezemJelentkezem
  • Induló konzultáció
  • Rád épített edzésterv
  • Akár Watt-alapú edzéstervezés
  • TrainingPeaks edzésmonitorozás
  • Egyéni intenzitásprofil meghatározása
  • Szezontervezés
  • Konzultációk száma: akár hetente
  • Újratervezés: akár hetente
  • Edzések monitorozása: hetente
  • Ügyfélszolgálati válaszidő: 24 óra
  • Versenystratégia az edzőversenyeidre is
  • Dinamikus tervezés az edzéskommentek figyelembevételével

Ezek a kérdések benned is felmerülhetnek

Igyekeztünk minden lényeges infót leírni az oldalon, de előfordulhat, hogy neked olyan kérdésed van, amire nem találtál választ. Éppen ezért ebben a blokkban összegyűjtöttük a gyakori kérdéseket, de ha így is bizonytalan vagy valamivel kapcsolatban, akkor írj nekünk az ugyfelszolgalat@plandurance.hu e-mail címre (igyekszünk 24 órán belül reagálni).

Mennyi időt vesz igénybe egy edzés?
Annyit, amennyi az életritmusodba belefér és passzol a céljaidhoz. Ezért kezdjük a közös munkát egy beszélgetéssel, amikor arra is rákérdezünk, hogyan alakulnak a napjaid.

Muszáj okosórát vagy wattmérőt vennem?
Ha nem akarsz, nem muszáj, mert egy okostelefon és egy bluetooth-rendszerű pulzuspánt is elég ahhoz, hogy nyomon kövessük az edzéseidet. Persze szuper, ha van teljesítménymérőd, de ezt a döntést (is) teljesen rád bízzuk.

Tudtok okosórát ajánlani?
Persze, sőt ha bizonytalan vagy a választásban, akkor kifejezetten javasoljuk, hogy kérd ki a véleményünket.

Nem gond, hogy vidéki vagyok?
Egyáltalán nem. Örülünk, ha személyesen is tudunk veled találkozni, de a konzultáció minden további nélkül működik telefonon, skype-on vagy viberen is (amelyik neked szimpatikus).

Csak bankkártyával fizethetek?
Nem, ezen kívül választhatod a Szép kártyát is (ebben az esetben minden hónapban küldünk egy levelet, amivel ki tudod egyenlíteni a havidíjat). A bankkártyás fizetésnél pedig nem lesz különösebb intéznivalód a fizetéssel, mert az OTP Simple minden hónapban automatikusan levonja és kiszámlázza az előfizetésed díját.

Pénzt bukok, ha lebetegszem az 1 éves együttműködés alatt?
Úgy alakítottuk ki a programot, hogy a 12 hónap alatt összesen 4 heti szüneteltetési lehetőséged legyen, amit különösebb indok nélkül „kivehetsz” orvosi, családi vagy munkahelyi okok miatt. A kisebb szünetek természetesen kitolják a hűségidő lejáratát, de ebben az időszakban sem feledkezünk meg rólad, mert szintentartó edzésprogramot mutatunk.

Lemondhatom az előfizetést, ha mégsem tetszik a rendszer? Erre találtuk ki az ingyenes próbahónapot, sőt kifejezetten arra kérünk, hogy csak akkor készülj velünk, ha az első pár hét után úgy érzed megvan a kémia.A hűségidőn belül a felmondási díj ellenében tudod lemondani a közös munkát (ami az edzéstervezési csomagod kéthavi díja).