Loading...
Plandurance menü2019-09-05T09:34:05+02:00

Béres Alexandra és a Plandurance bemutatja:

Egész napos étrend futóknak!

Étkezz úgy, mint a bajnokok! 

Rendszeresen sportolsz, de a fogyás kemény dió?
Futsz és az étrendedre is figyelsz, mégsem vagy elégedett az eredményeiddel?

A mai világban annyi, de annyi információ áll rendelkezésünkre, hogy kiigazodni is nehéz közöttük. Nincs ez másként a táplálkozás terén sem. Az általában közös szokott lenni az egészséges táplálkozási irányzatok között, hogy azt javasolják, csökkentsük a zsír- és szénhidrátfogyasztást, ill. nézzük szigorúan, hogy milyen szénhidrátot és zsírt eszünk meg. Aztán az egészségtudatos ember, elkezd sportolni, majd megnézi, hogy hogyan táplálkozzon sportolóként. Ott meg újra összezavarják, mert azt látja, hogy sport előtt és után vegyen magához szénhidrátdús élelmet. Most akkor csökkentsük vagy növeljük? Ilyenkor van az, hogy a teljesen összezavart sportoló hol így, hol úgy étkezik, mert már maga sem tudja, hogy melyik tanácsnak higgyen.

Ebben szeretnénk segíteni téged és ehhez azt találtuk ki, hogy kialakítunk kifejezetten sportolóknak való menüket! Ha te is állóképességi sportoló vagy és szeretnél fogyni, vagy a súlyodat kívánod tartani és eleged van már az állandó gondolkodásból, hogy hogyan is csináld ezt jól az étkezés tekintetében, akkor most görgess tovább és máris mutatjuk a Plandurance megoldását!

Két egész napos étrendet  alakítottunk ki ill. egy Recovery menüt, így ezek után már nincs más dolgod, csak elmenni edzeni. A bevásárlás és főzés, na és persze a menü kigondolása szakértő kezekben van, így a célod eléréséhez egyre közelebb kerülhetsz.

Rajtunk ne múljék!

Plandurance Aktív

A Plandurance Aktív étrend egy napi 1800-2000 kcal-t tartalmazó ételsor. A reggeli ebéd uzsonna és vacsora mellett kiegészül egy úgynevezett Recovery menüvel, melyet edzés után javasolt elfogyasztani, hogy elősegítsd a szervezeted regenerációját. Azokon a napokon, ajánljuk ezt a menüt amikor edzel. 1800-2000 kcal bevitele javasolt akkor, ha úgy érzed testsúlyod az ideálisnál magasabb, de legalább napi 45-60 percet edzel. Tartós fogyasztásával elérhető, hogy testsúlyod folyamatosan csökken, ugyanakkor elegendő energiád lesz az edzéseken.

Plandurance Sport

A Plandurance Sport egy napi 2300-2500 kcalt tartalmazó ételsor. Azoknak az állóképességi sportolóknak ajánljuk, akik a megnövekedett energia szükségletüket értékes tápanyagokkal kívánják kielégíteni. Az étrend annyiban különbözik a Plandurance Aktív menütől, hogy az extra kalória pótlására egy snack termékkel egészítjük ki az ételsort. Ezt a snacket mindenki fogyassza akkor, amikor számára a legkényelmesebb. Akár egész nap nasizhatod, de ha a reggeli étkezést kevesled, és azt szeretnéd kiegészíteni vele, akkor tégy úgy. Arra próbálj figyelni, hogy egyenletesen oszd el a kalóriát a nap folyamán, illetve lehetőleg ne 8 óra után edd meg egyszerre az egészet. 

Recovery menü

Fontos, hogy a sportolás által elhasznált extra energiát is minőségi tápanyagokkal pótoljuk. Ezért találtuk ki a Recovery menüt, melynek célja, hogy sportolás után a szervezet regenerációját elősegítsük. Ha a Plandurance Aktív  ill. Plandurance Sport menü valamiért nem megfelelő számodra, úgy az étlapról további ételek közül választhatsz és a Recovery menüvel pedig kiegészítheted azokat, és egyéni sportmenüt alakíthatsz ki. 

Ez a menüsor nagyrészt szénhidrátokat tartalmaz, de fontos, hogy jó szénhidrátokat, mely testünk energiaellátását és regenerációját hatékonyan segíti. Edzés után fontos a fehérje bevitele is ezért termékeinket extra fehérje tartalommal egészítjük ki.  Tápanyagtartalma ezeknek az ételeknek 400-500 kcal között van. Ez azt jelenti, hogy még egy deci frissen facsart narancslével is kiegészítheted.

Figyeld az étlapon az egyes napok pontos értékeit!

Megnézem az étlapot!

Partnereink

Az oldalt a Plandurance.hu kiadója, a Doktor Webáruház Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. készítette.
2360 Gyál, Károlyi Mihály utca 101. info@plandurance.hu
Adatvédelmi nyilatkozat