Miért van annyi sérült futó? Mit tehetsz azért, hogy ne sérülj meg?

Összeraktam neked egy 21 hétből álló videós kurzust, amellyel biztonságosan tudsz nagy mértékben javítani a futóeredményeiden. És még a sérülés kockázatát is minimalizálod. Ez a PREHAB videósorozat.

Minden héten kapsz tőlem egy videócsomagot, ami magában foglal 1 mobilitást segítő gyakorlatot, 1 nyújtó hatású gyakorlatot, valamint 1 erősítő gyakorlatot.

6 hetes mikrociklusokra számíts, ami azt jelenti, hogy 6 hét alatt fogunk végigérni az egész testen, a lábtól elindulva a felsőtest irányába. Minden héten egy adott testrészre fókuszálunk majd.

Kezdd el ezeket az otthon végezhető, egyszerű gyakorlatokat még ma!

Az első hónap végére tehát nem csak a futás válik szokásoddá, hanem képes leszel okosan futni. Ezt nagyon kevesen csinálják jól. Te már ma elkezdheted. A videócsomagot online éred el azonnal a megrendelés után.

Csökkentsd a sérülésveszélyt

Szeretnél többet foglalkozni az izomzatoddal edzés előtt/után, vagy a pihenőnapjaidon, hogy frissen állhass neki a következő edzésnek? Szeretnéd csökkenteni a sérülések kockázatát, de nem tudod, hogyan?

Nagyobb munkabírás, kevesebb energia

Hatékonyabbá tesszük a mozgásod korrekciós gyakorlatokon keresztül. Ennek hatását nemcsak sportolás közben fogod érezni, hanem a hétköznapi tevékenységeidre is pozitív hatással lesz!

Otthon is végezhető gyakorlatok

Nem fog problémát jelenteni az sem a közös munka során, ha nem szeretsz fitness terembe járni. Otthon végezhető gyakorlatokat tartalmaz a videós csomag. Mindössze egy SMR hengerre lesz szükséged és egy mini band-re.

Enyhülnek/megszűnnek az ízületi fájdalmak

Az ízületi fájdalmak nagy részében nem a fájó ízülettel van a probléma. Csak ott jelzi a tested, hogy valami nincs rendben, pedig egy másik ízületben, izomcsoportban van a diszfunkció. Ebben is segítségedre lesz a videós csomag, hiszen nyújtó/erősítő gyakorlatokkal korrigálni lehet az adott területet, amitől elmúlnak az ízületi fájdalmak.

A 21 hetes videósorozat ára 19 990 forint.

A sérülések kockázatát jelentősen tudod csökkenteni a gyakorlatok segítségével. Tervezett korrekciós gyakorlatok, melyek magukba foglalják az erősítést, és a mobilizálást is. Minden héten új gyakorlatokat kapsz, így sok gyakorlat közül választhatsz a szerint, hogy melyiket érzed számodra a legmegfelelőbbnek!
Futás előtt el tudod végezni, így egyből érezni fogod a hatását. A pihenőnapodon is végezheted a túledzés veszélye nélkül, a gyorsabb regeneráció érdekében.