Egyéni intenzitási zónáid és alkalmazási javaslatuk

E-book csak neked!

A pulzusmérés módszer alkalmazása során az ébredéskor mért pulzusodból fogjuk meghatározni az intenzitási zónáidat. A zónáidhoz egy egyedi csak neked íródott 40 oldalas útmutató e-book adunk!

A feladatod egyszerű!

Csupán egy pulzusmérő órára van szükséged!

Mit kell tenned pontosan?

Ne ijedj meg, videós segítséget is adunk!

Keress egy eszközt!

Legyen egy eszközöd, amivel mérni tudod a pulzusod! Okosóra, okoskarkötő, sportóra szuper!

Mérj reggelenként!

Három napig, minden reggel rögtön ébredés után mérd 5 percig a pulzusod és jegyezd fel az általad látott legalacsonyabb értéket.

Küldd el!

A napi mérések után rögzítsd be az erre fejlesztett felületünkön! Amint a harmadik napi mérést is megkapjuk már dolgozunk is vele.

Töltsd le!

Ellenőrizd leveleidet, pár órán belül már landol is nálad az egyéni csak neked írt 40 oldalas e-book a rád vonatkozó intenzitási zónákról.

Kérd a személyre szabott e-bookodat!

Az örökké ingyenes Plandurance Insider tagság mellé ajándékként!

© 2020 Plandurance Kft. 1183 Budapest, Alpár u. 11.