Egyéni intenzitási zónáid és alkalmazási javaslatuk

- Tesztfutás -

A tesztfutás azt jelenti, hogy 30 percen keresztül kell futnod, ahogy bírsz, az időtartamnak megfelelő maximális erőbedobással.

A feladatod egyszerű

Csupán egy sportórára van szükséged!

Mit kell tenned pontosan?

Ne ijedj meg, videós segítséget is adunk!

Keress egy eszközt!

Legyen egy pontos mérésre alkalmas sportórád. Nagyon szerencsés lenne, ha nem optikai szenzorral, hanem külső pánttal tudnál mérni.

Melegíts be!

A tesztfutás elején végezz 15 perc bemelegítő futást, amiben könnyű intenzitásról lendületes tempóig jutsz el. Ezt követően végezz 2 perc nagyon laza kocogást, majd indíthatod a fő részt.

Fuss, ahogy bírsz!

30 percen keresztül fuss ahogy bírsz, az időtartamnak megfelelő maximális erőbedobással. Pulzuskorlát nincs, törekedj az egyenletes tempóra. Mindezt síkon, forgalomtól mentes helyen.

Vezesd le, töltsd fel!

A fél órás fő rész után végezz 5 perc laza levezető kocogást. Ha hazaértél töltsd fel a rendszerünkbe az óráddal mért adatokat és mi azonnal el is kezdjük kiértékelni.

Kérd a személyre szabott e-bookodat!

Az örökké ingyenes Plandurance Insider tagság mellé ajándékként!

© 2020 Plandurance Kft. 1183 Budapest, Alpár u. 11.