Skip to content
solution-860229_1920-1200x900

Már mozgalom a Plandurance #fittmaradok program

A COVID-19 okozta járvány hatására mindenki ott segít, ahol lehetősége és kapacitása van. Mi, a Plandurance szakmai stábjával közösen maximálisan szeretnénk kivenni a részünket a társadalmi szerepvállalásból, ezért elindítottuk a legújabb, INGYENES #fittmaradok kampányunkat, hogy lehetőségeink szerint ezzel is segítséget nyújtsunk minden amatőr sportoló számára, és hozzájárulhassunk az egészség valamint a fittség megtartásához.

A #fittmaradok program keretében

  • Ingyenes, fenntartó edzésterveket biztosítunk
  • Plandurance #fittmaradok néven szakmai támogató Facebook csoportot indítunk
  • 11 hetes Prehab videósorozat ingyenes elérhetőségét biztosítjuk
  • Online, élő, ingyenes konzultációs lehetőséget biztosítunk Lőrincz Olivérrel
 

Intézkedések az előfizetéses sportolóinkkal kapcsolatban

A koronavírus hatásai természetesen sportolóinkat sem kerülik el, ezért számukra:
  • Plusz heti konzultációs napot vezettünk be, amikor is időpontfoglalás nélkül tudnak az edzőjükkel egyeztetni a kialakult helyzet edzéseikre gyakorolt hatásairól, tudják módosítani az edzésnapokat, terhelést, át tudják beszélni a következő időszak közös kihívásait
  • Sportolóink számára is ingyenessé tettük a 11 hetes Prehab videósorozatot
  • Kérdőíven bekértük, hogy milyen sporteszközökkel rendelkeznek otthonaikban és edzőink felkészültek arra, hogy mindenkinek a rendelkezésére álló sporteszközökre alakítsanak ki otthon végezhető edzésmunkát 

Elindult a mozgalom

A bejelentésünk hatására 48 óra leforgása alatt több mint 500 lelkes mozogni vágyó tag csatlakozott hozzánk, akik a lehető legjobb döntést hozták, hogy ezekben a nehéz és bizonytalan hetekben a sportot választják. A kezdeményezésünk mögé beállt többek közt a terepfutás.hu, a Runner’s World és a csupasport.hu csapata is, hála az ő megosztásaiknak még több szabadidősport-kedvelő értesülhetett az akciónkról! Közben a média is tudomást szerzett a #fittmaradok programunkról, így szakmai vezetőnk, Lőrincz Olivér telefonja többet csörög a megszokottnál, sorra készülnek vele a rádiós felvételek, interjúk a különböző magazinok számára. A média szereplői is minket tekintenek hiteles szakértőnek, köszönjük!

A járvány minket nem állíthat meg!

Elmondhatatlanul büszkék vagyunk rátok, hogy a koronavírus terjedése miatt kialakult bizonytalan helyzetben is készen álltok a sportolásra! Hiszünk abban, hogy ez az összefogás is hozzájárulhat ahhoz, hogy átsegítsen mindenkit a nehéz időszakon. A járvány nem állíthat meg minket, sportolunk tovább és számíthatsz ránk, hogy közösen fenntartsuk az eddig megszerzett fittségeteket és erőnléteteket ezekben az előttünk álló hetekben!  Edzőink megállás nélkül dolgoznak, hogy a kialakult körülmények ellenére továbbra is mozgásban maradjatok! Tehát arról biztosíthatunk, hogy az edzéstervezés folyamatos. A futás mellett – alkalmazkodva az újdonsült helyzethez – természetesen gondolunk az egyéb (kényszer)megoldásokra, figyelembe vesszük az egyéni lehetőségeket, így mobilizációs, erőfejlesztő gyakorlatokkal is készülünk számotokra, amiket egyszerűen az otthonaitokban, akár minden fajta eszköz nélkül el tudtok naponta végezni, de természetesen a hangsúlyt a kardioedzésre fektetjük.

Nem hagyunk magadra!

Akik eddig jelentkeztek a #fittmaradok programunkra, és sikeresen elvégezték a szükséges technikai lépéseket, a napokban már a tesztfutásokon is túl lesznek, attól kezdve pedig semmi nem akadályozza őket abban, hogy hétfőtől megkezdődjön az érdemi közös munka!

Ne maradj le, csatlakozz most! 

Kedvet kaptál, de még bizonytalan vagy? Ha bármi kérdésed van, bátorítalak, hogy csatlakozz a bárki számára elérhető, nyilvános Plandurance #fittmaradok csoportunkba, ahol edzőink is aktívan jelen vannak, segítenek a felmerülő kérdések megválaszolásában!  Hétfőn indulunk.. Mi itt vagyunk és számítunk Rád, ne maradj le, csatlakozz te is a #fittmaradok programunkhoz!
Dr. Molnár Attila
Dr. Molnár Attila
Tovább olvasom
"Az, hogy 25 km futás után nem fáradok el, annak az eredménye, hogy ilyen edzéstervvel futok. A szakmai megalapozottság gyakorlatban is bizonyított, meghozza a várt eredményeket. Még úgy is, hogy azt érzem lassabban futok, mint tudnék és a pulzusomat is figyelnem kell, de megvan az eredménye!"
Balogh Györgyi
Balogh Györgyi
Tovább olvasom
"A jelentkezésem után időpontot kellett foglalnom az első konzultációra. Amikor csörgött a telefon, egy nagyon kedves női hang mutatkozott be Nagy Mariann edző személyében és számomra meglepő módon kérdéseket tett fel, annak ellenére, hogy az adatlapot kitöltöttem. Megbeszéltük, hogy milyen egészségügyi problémával küzdök, a z első pillanattól kezdve megtaláltuk a közös munkához szükséges összhangot."
Bognár Gabriella
Bognár Gabriella
Tovább olvasom
"A Plandurance-el nincs helyhez kötöttség. Ő kiírja a TP-ben ,Te megcsinálod bárhol vagy is a nagy világban. Kiértékelik ha kell beszéltek róla. Aztán közösen örültök a sikernek mert az garantáltan nem marad el."
Előző
Következő

Gyors szeretnél lenni? A lassú izomrostok edzése a kulcs.

Főleg a kezdők, de gyakran jobb futók sem értik, miért is edz a teljesen kezdő és a világelit egyaránt viszonylag sokat (az edzések 50-80%-ában), magához képest lassan és hogy lesz ebből gyors futás. Laikusként természetes, hogy úgy agyal a kezdő,
Tovább >>

A segítők 10+1 legfontosabb aranyszabálya

Alapvetően a futás egyéni sport. Nevezhetjük kifejezetten önző sportnak is. Hiszen ott csak te számítasz. Önmagad. A saját harcaid. Azonban a futás lehet csapatsport is, például egy váltóverseny során, mint a közelgő Ultrabalaton. De az egyéni tókerülők esetében is, amennyiben kísérő
Tovább >>

Ezért van izomlázad és így tudod megelőzni!

Hogyha az edzés előtti bemelegítés, edzés utáni nyújtás fogalmak ismeretlenül csengenek számodra, akkor azokban mindenképpen mélyülj el! Elsősorban amatőr futók izomlázával kapcsolatosan olvashattok itt pár gondolatot, de jó közelítéssel bármilyen sporthoz alkalmazható. Hogyan alakul ki izomláz? Az izomláz egy olyan
Tovább >>

Így jártam a siófoki félmaratonnal

Eltelt néhány nap a verseny óta, pihentem, hagytam ülepedni az élményt, hogy átgondoltan megírhassam a tapasztalataimat. Mindig nagyon várom a siófoki félmaraton versenyt, egyrészt azért, mert mindig ez az egyik célversenyem, másrészt valahogy jó kilépni a rakpartról, és itthon, de
Tovább >>